wtorek, 1 marca 2016

od wczoraj leje w Krakowie


ciemno i ponuro za oknem bo od wczoraj u nas deszcz i deszcz a straszą, że będzie po południu śnieg i to ma być pierwszy dzień meteorologicznej wiosny? hm... no chyba, że po tym deszczu zrobi się ciepło i się zazieleni. oooo tak to by mi się podobało...

a na razie dopóki się nie zazieleniło za oknem to u mnie zielono. dwa kolejne jajka - w trawkowej zieleni.

jajka są wykonane z drewna bukowego, wielkość jaja to jajo kacze, malowane i lakierowane a następnie ubrane w białe bawełniane koronki frywolitkowe


drugie też zielone - aby przywołać wiosnę...


a u Was już zielono czy jeszcze szaro-buro?

11 komentarzy:

  1. Renia jaja wiosenne jak zwykle u ciebie perfekcja . Bardzo mi sie spodobala ta formulka o wielkosci jaj, ale to tak dziala,jak sie jest poczatkujacym to sie wydaje , ze jak kupie takie same jaja to wyjdzie mi taka piękna koronka :D. Takie zaklinanie rzeczywistosci . Wiosny nie ma .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby wyszły takie same to musiałaby być i taka sama nitka i taką samą rękę w zaciskaniu supełków ;-) szczególnie na łuczkach :-)

      Usuń
  2. u nas biało szoru buro- od rana sypie- znowu:(
    jajo śliczne i przypadkiem rozwiązałaś mój mały problem z kolorem:)
    dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje jaja się podobają i na dodatek rozwiązują problemy :-D
      ściskam!

      Usuń
  3. Piękne jaka na przywołanie wiosny to wspaniały pomysł. W Białymstoku od rana biała zima, to może Twoje czary pomogą ją przegonić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest około 30 cm śniegu:((( Te Twoje jajka są to małe dzieła sztuki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like we are all getting out Easter bonnets on :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful color of spring!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...