czwartek, 17 marca 2016

Dzień Świętego Patryka jest mi szczegolnie bliski


zawsze kochałam kolor zielony a dziś takie święto które wszystkim kojarzy się z zielenią :-)

koniczynki i zielone piwo a u mnie zielone jajka...



jajko z koniczynką zrobione trochę inaczej niż zwykle robię bo koronka na nim jest naklejana ;-) ale to okazjonalne jajko więc wyjątkowo wyjątkowe :-D

wzór koniczynki pochodzi z bloga pewnej bardzo zdolnej Japonki :-) http://hanaahase.blog60.fc2.com/ Ona nazywa ten wzór pierwiosnkiem ale mnie bardziej pasuje do koniczynki :-)



i wzór który już robiłam ale nie na zielonym a tak pięknie się prezentuje w tym kolorze ;-)



Jajka są wykonane z drewna bukowego, wielkość jaja to jajo kacze (takie większe niż kurze), malowane i lakierowane a następnie ubrane w białe bawełniane koronki frywolitkowe.

 aha ...i obiad też będzie dziś zielony, ze szpinakiem, brukselką i brokułami :-D 

31 komentarzy:

  1. Przepiękne jajka.
    Serdeczności i uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Tereniu i też ściskam Cię mocnoooooooo :-)

      Usuń
  2. Urocze jajka ,a kolor zielony też lubię - uspokaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ech... żeby wreszcie drzewa zrobiły się zielone... ;-)

      Usuń
  3. Cudne to jajeczko z naklejoną koronką:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze jajka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like spring green!!! :) They are all so beautiful!! And...is that Lily of the Valley I see tatted in the top picture? It's beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lili of the valley - yes, this is tatting :-)

      Usuń
  6. Musze przetestowac naklejanie elementow . Jaja jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle piękne:)
    Twoje jaja zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie piekne i zielone i czerwone i wszystkiiiiiiiiiiiiiie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja Ci zazdraszczam umiejętności frywolitkowania:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Eggs are beautiful in all colors, and the green ones look very pretty with white lace. Your green dinner sounds delicious. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znowu mi to cośtam plus napisało maila z wyrzutem, że przegapiłam, co udostępnia Renulek. No to już jestem i nie przegapiam!
    śliczności zieloności! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielono, że aż miło. Jajeczka w koronkach cieszą moje oczy, a ta piękna zieleń napawa mnie nadzieją szybkiej wiosny i wybuchu zieleni w przyrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zieloniutkie jajeczka, a ta naklejana frywolitka tylko dodaje uroku, na dodatek skoro drewniane, to nie ma obawy, że się potłuką, przetrwają wszelkie kataklizmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już niejeden kataklizm by mi normalne jaja potłukł :-) a tu nic z tego - piękne i trwałe :-D

      Usuń
  14. Piękne zieloniutkie jajeczka!!! Zapachniało wiosną i świętami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...