piątek, 27 lutego 2015

serwetka WIOSNA 2015 rząd 6


kolejny rząd serwetki na który niektórzy czekają ;-)

w całości wygląda tak

Szczegółowy opis ze schematami można znaleźć tutaj:
https://www.etsy.com/pl/listing/534994830/doily-wiosna2015-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_14



do zrobienia tego rzędu potrzebne są dwa czółenka.
rząd wydaje się prosty ale trzeba jednak uważać ponieważ są różne wielkości kółeczek i łuczków. kółeczka przyłączane do małych kwiatuszków mają po 10 supełków a kółeczka przyłączane do dużych kwiatków po 12 supelków i tu można się pomylić więc uważajcie. między tymi większymi kółeczkami oczywiście są też dluższe łuczki.
w tym rzędzie nie ma odwracania robótki - jest tylko zmiana czółenka w momencie robienia kółeczka z pikotkami na łuczkach - tego kółeczka które jest narysowane oddzielnie - bo nie miałam go jak rozpisać na zdjęciu ;-)



miłego supłania - na pewno dacie radę ;-)


24 komentarze:

  1. cudnie wygląda:)
    melduję, ze jak na razie jestem na bieżąco, ale chwalić sie jeszcze nie będę:D
    pozdrawiam i udanego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo ;-) ale im dalej tym więcej supłania będzie więc się nie martw i nie zniechęcaj jeśli nagle przestaniesz być na bieżąco ;-)
      ściskam i Tobie też spokojnego weekendu ;-)

      Usuń
  2. Ja chyba tego rzędu robić już nie będę- taka duża serwetka leżałaby u mnie w szufladzie, natomiast mniejszą dam do wielkanocnego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie o to chodzi, nie ma przymusu robienie całości ;-) robimy tyle ile chcemy i kiedy chcemy i to jest w tym chyba najfajniejsze ;-)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. A ja Reniu melduje, ze chyba dziś zacznę tę serwetkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like fun, thank you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the warning! I will take extra care when I start this round. I'm not quite ready yet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Renata, This is such a pretty row. Thank you! And a diagram! You are getting fancy! : )) Fox

    OdpowiedzUsuń
  7. My friends and I look forward to Friday each week for your new scheme. I did not finish the daisies yet, halfway there! 6 more and I will be ready to tackle rzad 6. We cannot thank you enough for sharing your talent with us. My doily is apricot and green, love it in 2 colors.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grace - thank you very very much ;-)
      hugs!
      Renulek

      Usuń
  8. I really enjoy tatting your doilies. Thank you for sharing your talents with the whole world. Your work is appreciated here in Texas USA. Two more flowers to go and I can start row 6!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rządek jest najfajniejszy!
    Czekałam na niego, bo jest taki inny, powyginany.
    Bardzo Ci za to dziękuję!

    Zastanowiło mnie jednak to nie odwracanie robótki w tym rzędzie. Czyżbyśmy robiły jakąś inną techniką? Bo ja muszę odwracać ilekroć przechodzę od kółeczka do łuczku, tylko przy tym pikotkowanym kółeczku nie odwróciłabym robótki tylko, tak, jak piszesz, zmieniłabym czółenko. Ciekawostka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też robię tą serwetkę i jestem na bieżąco. Zaczęłam robić szósty rząd. Tylko chciałam się zapytać czy kółeczka te większe (12 słupków) są zamocowane na jednej pikotce środkowej. Dziękuję bardzo za schemat i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for another round, just finish round four last night hoping to catch up a bit, looks an interesting round.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  12. Rządek uroczy i bardzo urozmaicony poprzez różne ilości słupków. Nie będzie monotonii i takie klimaty lubię. Jestem na bieżąco. Pozostaje mi wziąć czółenka do ręki i supłać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja jak dotąd na bieżąco - jest coraz piękniejsza i ciekawa. Bardzo dziękuję za schemat i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  14. I love the design of this row!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I will start tatting this row tonight. This tat along is so much fun! Thank you for sharing your pattern with us.

    OdpowiedzUsuń
  16. ...wow...wonderful!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...