środa, 28 maja 2014

chi chi love


szaleństwo małych piesków "chi chi love" ogarnęło również moją królewnę. dostała na dzień dziecka, była przeszczęśliwa ale piesek przyszedł do nas tylko z jedną sukienką, no straszna bidula :D

więc zostałam przebłagana, żeby uszyć chociaż jedną nową sukienkę dla pieska. była to idealna okazja, żeby się odstresować i odskoczyć na chwilę od frywolitek, wycieczka do pasmanterii po koronkę - znalazłam idealną w kolorze różowo-brzoskwiniowym. kawałek materiału wystarczył i powstała kreacja...

maszynę mam cudowną więc szybko mi nawet poszło :) prosta sukienka a radość była ogromna.

piesio wczoraj bardzo chętnie pozował...

diamentowy guziczek dopełnił całości


a ponieważ córka mojej siostry też ma identycznego pieska więc musiałam od razu uszyć dwie takie sukienki :D


oj tyle zdjęć to chyba nie wrzuciłam do żadnego postu na moim blogu, ale piesio tak cudnie pozował, że sesja wyszła bardzo dobrze :)


myślę, że będą kolejne kreacje, no a przede wszystkim będzie korona frywolitkowa...

11 komentarzy:

  1. Znamy te potrzeby do natychmiastowego zaspokojenia, bo inaczej świat jest okropny ;-) Korona frywolitkowa - musowo :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pozuje piesek w nowej kreacji !!!
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piesek chyba się uczył pozować:) Super kiecka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. identyczną Reniu uszyłaś: Kolor i koronka dobrana , ale
    ci się udało. Korona oczywiście, ze tez musi być ale chyba będziesz musiała zrobić 3 albo 4 identyczna, dla piesków i księżniczek- dziewczynek, mimo że Twoja córunia ma już jedna ale więcej nie zaszkodzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodki piesio! Muszę obserwować jakie zabawki są teraz na topie, żeby w razie potrzeby być na bieżąco :D
    Śliczna sukienka, takie małe chyba trudniej uszyć niż normalnych rozmiarów :) Ale koniecznie musi być kilka takich sukienek dla takiej ślicznej strojnisi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful little dresses for two lovely toy dogs
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem na bieżąco z tymi zabawkami dla dzieci... zatrzymałam się gdzieś w latach... przemilczę ;)
    Ale sukienka dla psiutka - rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna zabaweczka ,ogromnie mi sie ten wystrojony pieseczek podoba .

    OdpowiedzUsuń
  9. Darling chi chi! Pretty dress.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...