środa, 12 lutego 2014

serwetka WIOSNA 2014 cz.3


pora na rządek trzeci - moje ulubione kwiatuszki, które zawsze wyglądają przepięknie w serwetce.
do ich zrobienia potrzebujemy dwa czółenka.



jesli ktoś chce może zakończyć pracę na tym etapie a jesli ktoś ma ochotę może poczekać na kolejny rządek.
jak widzicie robię od nowa, żeby sprawdzić czy rzeczywiście jest tyle supełków ile mnie się wydawało :)))
i czy na pewno się dobrze układa.

moja serwetka będzie z mojej ulubionej Aidy 20 tym razem w kolorze jasnym ecru.

miłego supłania :)

26 komentarzy:

  1. Prrrrrrrrrr! Już trzeci rządeK? Toć ja jeszcze nie zaczęłam. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz będzie przerwa to zdążysz nadrobić :)

      Usuń
    2. Tia... jakbyśmy miały robić prrr i czekać na Koroneczkę, to żadnej serwetki byśmy nie zrobiły :)

      Usuń
    3. No to ja Wam jeszcze pokaże! Aż się zdziwicie! ;>






      Albo i nie. :-x

      Usuń
    4. Dopiero dziś tu zajrzałam ,podoba mi sie serwetka ,zrobię taką tylko teraz dziś zaczęłam kołnierzyk jak skonczę to zacznę i pokażę ,jajeczka śliczne tak równiutko robione ja jeszcze nie potrafie pikotki mi nie równe wychodzą , pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ein schönes Muster. Ich werde es auch arbeiten, denn es gefällt mir sehr gut.
    Lieben Gruß Cornelia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nowa serwetka online? Super, chyba dołączę..
    a rządek wcale nie musi być robiony dwoma czółenkami, wystarczy zrobić odpowiedni supełek przeplotkę, tak jak robią osoby supłające na igle. Wtedy zmienia się układ nitek i można supłać dalej jednym czółenkiem. Przydatne, jak się ma wszystkie czółenka pozajmowane różżżżnymi kolorami ;-) i z trudem uda się zwolnić jedno na długoterminową robótkę ;-)
    Pozdrawiam i zabieram się za supłanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tak też można i czasem też tak robię w sytuacjach awaryjnych ale nie zawsze wtedy dobrze się wszystko układa i ja to widzę i akurat mnie bardzo to przeszkadza - więc radzę robić tak jak być powinno czyli dwoma czółenkami ;-)

      Usuń
  4. Kolejna śliczna serwetka, mam nadzieję, że wreszcie uda mi się dołączyć do supłania on-line. Dziękuje za piękne wzory, które kolekcjonuję, z nadzieją, że w wolnej chwili zrobię.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12/2/14 19:40

    This is a beautiful napkin. Thank you for sharing the pattern. I have joined the tatting and will begin work on the third row today.
    StephanieW

    OdpowiedzUsuń
  6. Just started on the third row, so enjoying working this pattern http://tatsheaven-churchlog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka jest cudna i cieszę się, że mogę ją robić. Melduję, że praca domowa odrobiona i jestem na bieżąco. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy13/2/14 18:12

    A mnie zachwyciła biała serwetka nr 1, mam nadzieję, że będzie ciąg dalszy. Baardzo proszę o schemat tego pięknego początku...

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu kolejna piekna serwetka,zastanawiam sie czy przystapić do współnego supłania.Pozdrawiam cieplutko Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely! Such a wonderful napkin! Thank you so much for sharing the pattern, I have printed them out and just need to decide on some thread before starting in.

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę zameldować, że moja serwetka na tym etapie ukończona. Dziękuje za schemacik :)
    Można wszystkie etapy podejrzeć tutaj => http://grazynao.blogspot.com/2014/02/serwetka-wiosna-2014-od-renulek.html

    OdpowiedzUsuń
  12. The completed design is gorgeous, but also want to compliment you on the charts. So easy to follow step-by-step. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Renulek, I am so pleased with this design. Thank you for sharing it with us.

    I am midway through the 3rd row, using #80 thread and it is just beautiful. - if I say so myself!

    Can't wait to see what follows!
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  14. I started also. I'm making row 2 now.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17/2/14 23:32

    Serwetka jest piękna:) Zadanie odrobione i jestem na bieżąco:) Zdjęcie będzie jak troche światła dziennego złapię. Pozdrawiam, Monika - szydelkoija.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi piace questo centro. Lo farò, grazie per le spiegazioni.

    OdpowiedzUsuń
  17. I am participating in this years napkin, Thank you so much. Row 2 is complete. Ready to start Row 3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Renulku i ja również zabieram się za serwetkę, ,bo jest śliczna zresztą jak każda Twoja robótka .
    pozdrawiam Jadzia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...