wtorek, 12 czerwca 2012

ogoniasty szafir

już pisałam że Bean mnie zaraziła i to solidnie mnie zaraziła. do tego stopnia mnie zaraziła że musiałam popełnić ogoniasty sweterek. ponieważ od dawna podobał mi się jeden wzorek i nie bardzo wiedziałam jak go wykorzystać, a tu przypasował mi idealnie więc wzięłam włóczkę jaką miałam w domu i zabrałam się za dzierganie.
efekt bardzo mi się podoba chociaż jeden rękaw muszę wypruć i wszyć jeszcze raz bo zwyczajnie go wszyłam krzywo :D no ale cóż - takie rękawy szydełkiem robiłam pierwszy raz w życiu więc jestem usprawiedliwiona:)
sweterek już bardzo lubię, nie jest tak lekki jak ten który zrobiła Bean ale ja jestem z mojego bardzo zadowolona bo wyszedł dokładnie taki jak chciałam. mój przód jest też chyba ciut dłuższy niż u Bean ale to też było zamierzone ;-)
Bean bardzo Ci dziękuję za inspirację, dzięki Tobie mam "zarąbisty" sweterek.

na zdjęciach sweterek prezentuję na modelce której bardzo dziękuję za pozowanie




i jeszcze tak



i tu widać wzór





13 komentarzy:

  1. To żeś swetrzysko dziergnęła - podziwiam za wytrwałość :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak pisała Bean, takie ażurki to robi się szybciutko poza tym jak Ci się wzór podoba to się robi z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :-)
    Piękny kolor :-)
    Zrobię sobie podobny. Na pewno zrobię :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Renulek! Ale fajnie Ci ten sweterek wyszedł! Brawo! Musiał wyjść... odgapiony od mistrzyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No trochę roboty to przy tym sweterku było!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek super!!! I gratuluję wytrwałości /bo mnie jej brakuje/:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo Wy obie takie zarażalskie jesteście.
    Bean zaraża szydełkiem, a Ty frywolitkami!
    Nawet nawzajem się zarażacie!!!
    A, że mnie z szydełkiem kompletnie nie po drodze, to Bean będę tylko podziwiać, a u Ciebie będę się inspirować ;P

    Sweterek wyszedł uroczy. Kolor - marzenie. Kocham taki wyrazisty modrak. Miłego noszenia życzę :)

    To teraz możesz już chyba spokojnie zacząć obmyślać kolejną serwetkę frywolitkową on-line ;)

    PS. Zostało mi jeszcze tylko pół ostatniego okrążenia poprzedniej. Ten wzór jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie prezentuje się sweterek, kolor też fajny.
    Pozdrawiam Beata.

    OdpowiedzUsuń
  9. TAK SWETEREK REWELACYJNY!!!! Dziękuję Ci serdecznie, że dołączyłaś do grona obserwatorów mojego bloga. :)Liczę na wiele Twoich opinii.
    P.S Nauczyłam się w końcu supłać czółenkami i nieźle mi to idzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, śliczniutki jest Twój ogoniasty sweterek! Piękny kolorek i piękny wzorek wybrałaś :)
    Masz rację Renulku, że jak wzorek się podoba to "dzierga się sam" :D i szybciutko robótki przybywa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę, po prostu MUSZĘ się pochwalić, że jak byłam w wakacje w Poznaniu, to spotkałam (m.in.) Bean, która była ubrana w swój "ogoniasty".
    Śliczny!!! Do tego włóczka taka milutka...
    Naprawdę jestem pod wrażeniem.
    Miałaś prawo mieć wtedy czkawkę, bo rozmawiałyśmy również o Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czkawki nie mialam, więc mogłyście rozmawiać do woli :D
      żałuję tylko, że mnie tam nie było ;-)

      Usuń
  12. My również żałowałyśmy...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...